Прес-центр
- Экспертна думка
- Міжнародне інвестиційне роуд-шоу Invest In Ukraine
- Архів програми «Фінансові рішення»
- Події групи компаній
- Конференції PCG
- Фінансовий клуб
- Pro Capital Group розпочинає пошук інвестиційних проектів для залучення інвестування
- Антоніна Кутова, співзасновниця, керуюча партнерка Pro Capital Investment, увійшла до щорічного рейтингу «Топ 50 Найвпливовіших жінок у ФінТех»
- Компанія Pro Capital Investment стала співорганізатором Першого Бессарабського Інвестиційного Форуму
- Керуюча партнерка Pro Capital Investment, консультантка USAID AGRO, Антоніна Кутова - спікер майданчику «Допомога бізнесу в умовах війни: релокація та відновлення»
- Керуюча партнерка Pro Capital Investment Антоніна Кутова долучилась до проведення StartUp Boot Camp в рамках «Ideafest Student Business Idea Competition»
- Закінчення конкурсу бізнес-планів «Студентська бізнес ініціатива» 2019
- Інвестиційний дайджест
- Конференції PCG
Чому мінімальна роздрібна ціна на алкоголь в Україні відрізняються від європейських - коментарі консультанта Аналітичного департаменту компанії Pro-Consulting Андрія Мокрякова. Інформаційне а
Деякі країни ЄС практикують введення мінімальних роздрібних цін (МРЦ) на алкогольні напої. Але за моделлю, кардинально протилежною українській. Про це в коментарі УНН розповів консультант аналітичного департаменту Pro-Consulting Андрій Мокряков.
Він пояснив, що МРЦ на алкогольні напої діють сьогодні у 13 країнах ЄС.
"Але всі вони часткові і стосуються, скоріше, порівняння цін на напої різної міцності. В одній країні є політика про те, що алкогольні продукти не можуть бути дешевше безалкогольних, в трьох - обмеження на обсяг знижок, в двох - на реалізацію нижче собівартості, і ще в п'яти - додаткові податки на алкоголь", - розповів Мокряков.
Відзначимо, що в Україні МРЦ на алкогольні напої встановлюють з 2008 року. МРЦ на пляшку 0,5 горілки сьогодні становить 89,4 грн, на пляшку вина 0,7 - 42 грн, ігристого - 89 грн.
На думку Мокрякова, встановлення граничних цін унеможливлює повноцінну конкуренцію на ринку і сприяє появі алкогольних напоїв сумнівної якості.
"Як наслідок, для оптимізації діяльності і отримання переваг, компанії переходять у тінь", - вважає він.
Як писав УНН, в Україні зібралися скасувати МРЦ на алкоголь. Причини такої ініціативи називають мінімум дві. Перша - тінізація алкогольного ринку, чому мінімальна роздрібна ціна сприяє. Друга - спиртова реформа, яка на думку чиновників МЕРТ, робить наявність МРЦ у країні - нелогічною і непотрібною.