Прес-центр
- Экспертна думка
- Міжнародне інвестиційне роуд-шоу Invest In Ukraine
- Архів програми «Фінансові рішення»
- Події групи компаній
- Конференції PCG
- Фінансовий клуб
- Pro Capital Group розпочинає пошук інвестиційних проектів для залучення інвестування
- Антоніна Кутова, співзасновниця, керуюча партнерка Pro Capital Investment, увійшла до щорічного рейтингу «Топ 50 Найвпливовіших жінок у ФінТех»
- Компанія Pro Capital Investment стала співорганізатором Першого Бессарабського Інвестиційного Форуму
- Керуюча партнерка Pro Capital Investment, консультантка USAID AGRO, Антоніна Кутова - спікер майданчику «Допомога бізнесу в умовах війни: релокація та відновлення»
- Керуюча партнерка Pro Capital Investment Антоніна Кутова долучилась до проведення StartUp Boot Camp в рамках «Ideafest Student Business Idea Competition»
- Закінчення конкурсу бізнес-планів «Студентська бізнес ініціатива» 2019
- Інвестиційний дайджест
- Конференції PCG
З піною на губах: столичні супермаркети програють пивним кіоскам - аналітики компанії Pro Capital Investment. Газета «Вечірній Київ»
Пити треба більше. 200 млн літрів на рік – стільки пива випивають жителі столиці та Київської області.
У пивному бізнесі задіяно понад 3 тис. об'єктів роздрібної торгівлі, які розташовані на Київщині.
За даними компанії Pro Capital Investment, на одній торговій точці в середньому продають 173 літри на день.
Відвідуючи спеціалізований (пивний) магазин, покупці сподіваються отримати більш корисний і смачний напій. Любителів пива мало цікавлять масові «шир-потреби», які представлені на полицях супермаркетів.
Форматна торгова точка (пивний кіоск чи магазинчик) забезпечує продажу удвічі більше, аніж неформат (супермаркет).
– Щоденні обсяги продажі з однієї форматної можуть становити 260 – 346 л, а з неформатної – лише 173, – стверджує глава департаменту фінансового консалтингу Pro Capital Investment Юлія Назаренко.
Останнім часом зростають ринкові частки нефільтрованого напою і пива з фруктовими та екзотичними добавками. Якщо у 2016 році продажі спеціальних сортів становили 4% від загального обсягу, то в 2018-му – 7%.
За останні три роки частка нефільтрованого пива збільшилася з 6% до 9%.
Ці показники свідчать про успішний вихід на ринок нового пивного магазину з широким асортиментом, що включає «живе» і спеціальне пиво.
На Київщину припадає 30% всього товарообігу пива, проданого у торговельних мережах України. Зважаючи на ці тенденції, підприємці відкривають свої пивні магазини у столиці та Київській області.
Місцезнаходження пивної точки необхідно обирати, виходячи з інтересів потенційних покупців. Найбільша популярність –у пивних кіосків, розміщених у центрі міста та поблизу транспортних вузлів.
Створення пивного магазину (з асортиментом у 20 сортів і закусками) обійдеться у $10 – 15 тис.
– Ці вкладення окупляться менш, аніж за два роки. А рентабельність інвестицій за 4 роки проекту складе 200 – 250%, — продовжує глава департаменту фінансового консалтингу Pro Capital Investment Юлія Назаренко.
За словами експерта, пиво продовжує залишатися одним із улюблених слабоалкогольних напоїв українців.
Найбільше пива випустили у 2008 році, коли вітчизняні пивовари «народили» 3200 млн літрів.
Сьогодні до такого рекорду українцям ще далеко, але учасники ринку налаштовані оптимістично.
Торік у нашій країні було випущено 1807 млн літрів – на 1,3% більше, аніж у 2017 році.