Прес-центр
- Экспертна думка
- Міжнародне інвестиційне роуд-шоу Invest In Ukraine
- Архів програми «Фінансові рішення»
- Події групи компаній
- Конференції PCG
- Фінансовий клуб
- Pro Capital Group розпочинає пошук інвестиційних проектів для залучення інвестування
- Антоніна Кутова, співзасновниця, керуюча партнерка Pro Capital Investment, увійшла до щорічного рейтингу «Топ 50 Найвпливовіших жінок у ФінТех»
- Компанія Pro Capital Investment стала співорганізатором Першого Бессарабського Інвестиційного Форуму
- Керуюча партнерка Pro Capital Investment, консультантка USAID AGRO, Антоніна Кутова - спікер майданчику «Допомога бізнесу в умовах війни: релокація та відновлення»
- Керуюча партнерка Pro Capital Investment Антоніна Кутова долучилась до проведення StartUp Boot Camp в рамках «Ideafest Student Business Idea Competition»
- Закінчення конкурсу бізнес-планів «Студентська бізнес ініціатива» 2019
- Інвестиційний дайджест
- Конференції PCG
Фаст-фуди українців пересаджують на нетрадиційний хліб – аналітики компанії Pro-Consulting.
Розвиток в Україні кафе, невеликих пекарень, закладів фаст- та стріт-фуду стимулює споживачів все частіше переходити на нетрадиційні види хліба та хлібобулочних виробів.
Про це йдеться у дослідженні аналітичної компанії Pro-Consulting, пише agroday.com.ua.
Українцям уже припали до смаку популярні в ЄС та США маффіни та донати, що виражається у швидкому зростанні попиту на них. Сегмент донатів ще менш заповнений, ніж сегмент мафінів, але точок, де можна придбати ці американські круглі пончики, стає все більше.
Аналітики зазначають, що маффіни прийшли на вітчизняний ринок раніше донатів і зараз більш поширені. Для підтримки купівельного інтересу до цього продукту виробники все частіше урізноманітнюють асортимент за рахунок використання смакових добавок.
Ще одним зростаючим сегментом на ринку є виробництво булочок для хот-догів та чіабатта.
Драйвером цього зростання став розвиток галузей громадського харчування, фаст-фуду, ресторанно-готельного бізнесу.
Окрім того, тенденцією останніх років стало збільшення на ринку вітчизняного тіста та тістосумішей. Якщо раніше частка імпортної продукції перевищувала 23%, то зараз становить лише 15%.
При цьому багато українців не проти самі випікати хліб. Але не витрачаючи час на найбільш трудомістку операцію – приготування тіста. Тому замороженого продукту на ринку також більшає.
На противагу цьому ринок традиційного хліба в Україні постійно скорочується. Обсяги виробництва падають на 5-10% щороку.