Прес-центр
- Экспертна думка
- Міжнародне інвестиційне роуд-шоу Invest In Ukraine
- Архів програми «Фінансові рішення»
- Події групи компаній
- Конференції PCG
- Фінансовий клуб
- Pro Capital Group розпочинає пошук інвестиційних проектів для залучення інвестування
- Антоніна Кутова, співзасновниця, керуюча партнерка Pro Capital Investment, увійшла до щорічного рейтингу «Топ 50 Найвпливовіших жінок у ФінТех»
- Компанія Pro Capital Investment стала співорганізатором Першого Бессарабського Інвестиційного Форуму
- Керуюча партнерка Pro Capital Investment, консультантка USAID AGRO, Антоніна Кутова - спікер майданчику «Допомога бізнесу в умовах війни: релокація та відновлення»
- Керуюча партнерка Pro Capital Investment Антоніна Кутова долучилась до проведення StartUp Boot Camp в рамках «Ideafest Student Business Idea Competition»
- Закінчення конкурсу бізнес-планів «Студентська бізнес ініціатива» 2019
- Інвестиційний дайджест
- Конференції PCG
Хліб в Україні за рік подорожчав на 60% – аналітики компанії Pro-Consulting. Інформаційне агентство УНІАН
Пшеничний хліб в Україні за останні дванадцять місяців — з 29 липня 2018 по 29 липня 2019 року — подорожчав на 60%, повідомила прес-служба компанії Pro-Consulting, посилаючись на дані інфляційного барометра.
«За період з 29 липня 2018 року по 29 липня 2019 року вартість хліба пшеничного зросла на 60%», - сказано в повідомленні.
Аналітики відзначили, що зростання цін на пшеничний хліб пов'язаний зі скороченням виробництва та подорожчанням сировини — цукру, яєць, масложирової продукції, зростанням цін на енергоносії та паливно-мастильні матеріали, а також скасуванням державного контролю цін, яке набуло чинності 1 липня 2017 року.
Експерти додали, що на сьогодні в Україні виробляється легально не більш 30% хлібобулочних виробів, тоді як решта 70% - тіньові виробники, які формують свій ринок сировини та здійснюють весь процес закупівлі й виробництва нелегально.
У прес-службі зазначили, що в майбутньому експерти прогнозують подальше скорочення обсягів ринку хліба, і, як наслідок, подорожчання цієї продукції.