Прес-центр
- Экспертна думка
- Міжнародне інвестиційне роуд-шоу Invest In Ukraine
- Архів програми «Фінансові рішення»
- Події групи компаній
- Конференції PCG
- Фінансовий клуб
- Pro Capital Group розпочинає пошук інвестиційних проектів для залучення інвестування
- Антоніна Кутова, співзасновниця, керуюча партнерка Pro Capital Investment, увійшла до щорічного рейтингу «Топ 50 Найвпливовіших жінок у ФінТех»
- Компанія Pro Capital Investment стала співорганізатором Першого Бессарабського Інвестиційного Форуму
- Керуюча партнерка Pro Capital Investment, консультантка USAID AGRO, Антоніна Кутова - спікер майданчику «Допомога бізнесу в умовах війни: релокація та відновлення»
- Керуюча партнерка Pro Capital Investment Антоніна Кутова долучилась до проведення StartUp Boot Camp в рамках «Ideafest Student Business Idea Competition»
- Закінчення конкурсу бізнес-планів «Студентська бізнес ініціатива» 2019
- Інвестиційний дайджест
- Конференції PCG
В Україні скорочується обсяг посівів пшениці - аналітики компанії Pro-Consulting. UBR.ua
У 2017 році в Україні пшеницею було засіяно 6,37 млн га, що становить 23,2% всіх посівних площ або 43,6% площ, відведених під зернові і зернобобові культури. Про це свідчать дані Pro-consulting.ua.
Врожаю ж зібрали в минулому році 26,2 млн тонн, тому Україна увійшла в першу десятку світових виробників і експортерів.
Ячменем засіяно 2,5 млн га при середній врожайності близько 2,9 т/га.
Динаміка структури посівних площ пшениці, кукурудзи і ячменю в Україні за 2013 - 2017 роках.
Експерти радять інвесторам сіяти зернові в в зоні українського лісостепу (Вінницька, Хмельницька, Тернопільська, Черкаська, Полтавська, Харківська, Сумська області) - умови на цих землях найбільше підходять для отримання максимальних врожаїв озимої пшениці та ярого ячменю.
Тим, хто вирішив почати агробізнес, доведеться найбільше витратити на покупку сільгосптехніки і оренду землі - 49% і 33% усіх вкладень. Витрати на посівну кампанію становитимуть 12%.
- У 2017 році було знижене імпортне мито на макарони з Євросоюзу, що сприяло нарощуванню їх поставок в Україну та збільшення рівня конкуренції навіть у традиційній ніші вітчизняних виробників - середньому і низькому цінових сегментах.
- Одним з ключових чинників, що впливають на макаронний ринок, стало зростання цін на основну їх складову - пшеничне борошно. З 2016 року по другий квартал 2018 року цей ріст склав 24,3%.
- Крім борошна, в Україні дорожчають і інші необхідні для випуску макаронів ресурси, такі як енергоносії та персонал. Тому виробники також змушені піднімати ціни, незважаючи на скорочення ринку і конкуренції імпортерів. У 2017 році макарони подорожчали на 5%, а в першому півріччі 2018 року - на 8% в порівнянні з аналогічними періодами минулих років.