Прес-центр
- Экспертна думка
- Міжнародне інвестиційне роуд-шоу Invest In Ukraine
- Архів програми «Фінансові рішення»
- Події групи компаній
- Конференції PCG
- Фінансовий клуб
- Pro Capital Group розпочинає пошук інвестиційних проектів для залучення інвестування
- Антоніна Кутова, співзасновниця, керуюча партнерка Pro Capital Investment, увійшла до щорічного рейтингу «Топ 50 Найвпливовіших жінок у ФінТех»
- Компанія Pro Capital Investment стала співорганізатором Першого Бессарабського Інвестиційного Форуму
- Керуюча партнерка Pro Capital Investment, консультантка USAID AGRO, Антоніна Кутова - спікер майданчику «Допомога бізнесу в умовах війни: релокація та відновлення»
- Керуюча партнерка Pro Capital Investment Антоніна Кутова долучилась до проведення StartUp Boot Camp в рамках «Ideafest Student Business Idea Competition»
- Закінчення конкурсу бізнес-планів «Студентська бізнес ініціатива» 2019
- Інвестиційний дайджест
- Конференції PCG
Як купити бізнес в інтернеті – коментар Юлії Назаренко, експерта з фінансового консалтингу Pro Capital Investment для Gazeta.ua
Українці купують в інтернеті готовий бізнес, устаткування і бізнес-моделі. Купити власну справу через мережу простіше і швидше.
Про це в коментарі Gazeta.ua розповіла Юлія Назаренко, експерт з фінансового консалтингу Pro Capital Investment.
"В інтернеті продають малий та середній бізнес, в який треба вкласти щонайменше 10 тисяч і не більш як 100 тисяч доларів. Купують його 3 категорії підприємців. Це - люди без підприємницького досвіду, ті, які купують бізнес конкурентів. Також у такий бізнес вкладають гроші інвестори і наймають управлінця. Планують з часом продати справу за більші гроші", – коментує вона.
За даними аналітиків порталу оголошень OLX, найбільше продають власну справу в інтернеті на Київщині, Дніпропетровщині та Харківщині. Середня ціна сягає 635 тис. грн.
"Не всі готові відкрити кав'ярню з нуля. Франшиза бренду мережі закладів харчування коштуватиме приблизно 130 тисяч гривень. Це - концепція, рецептура кухні, фірмовий стиль та супровід консультанта. Мобільну кав'ярню продають за 200 тисяч гривень. Продавець обіцяє проконсультувати покупця у закупівелях інгредієнтів і користування кавомашиною", – каже Оксана Венгровська, PR-менеджер порталу OLX.
Перед покупкою радять оцінити ринок та попит споживачів на товари чи послуги. Варто вивчити репутацію продавця.
"Спершу треба зрозуміти, чого продають справу і скільки грошей вона приносить в середньому на рік. Далі вивчаємо ділову репутацію компанії та історію, дозвільну документацію і договори оренди. Дізнайтеся про заборгованість перед державою, банками, постачальниками. Переваги купівлі бізнесу в інтернеті в тому, що не треба витрачати час на пошуки приміщення і напрацьовувати базу клієнтів. Може бути, що через проблеми з приміщенням чи попитом цю справу продають", – розповідають у Pro Capital Investment.