Прес-центр
- Экспертна думка
- Міжнародне інвестиційне роуд-шоу Invest In Ukraine
- Архів програми «Фінансові рішення»
- Події групи компаній
- Конференції PCG
- Фінансовий клуб
- Pro Capital Group розпочинає пошук інвестиційних проектів для залучення інвестування
- Антоніна Кутова, співзасновниця, керуюча партнерка Pro Capital Investment, увійшла до щорічного рейтингу «Топ 50 Найвпливовіших жінок у ФінТех»
- Компанія Pro Capital Investment стала співорганізатором Першого Бессарабського Інвестиційного Форуму
- Керуюча партнерка Pro Capital Investment, консультантка USAID AGRO, Антоніна Кутова - спікер майданчику «Допомога бізнесу в умовах війни: релокація та відновлення»
- Керуюча партнерка Pro Capital Investment Антоніна Кутова долучилась до проведення StartUp Boot Camp в рамках «Ideafest Student Business Idea Competition»
- Закінчення конкурсу бізнес-планів «Студентська бізнес ініціатива» 2019
- Інвестиційний дайджест
- Конференції PCG
Консалтингові компанії мають не просто давати картину ринку, а й варіанти розвитку бізнесу і вирішення існуючих завдань, тобто консалтинг в повному розумінні цього слова, - Олександр Соколов
Технології маркетингових досліджень йдуть вперед разом з розвитком українського бізнесу. Про це говорили кращі експерти сфери на Міжнародній науково-практичній конференції «Маркетингові дослідження: інструменти та технології» - Re: Mark 2013, яка відбулася 11 жовтня. Учасниками конференції були і фахівці аналітичного департаменту компанії Pro-Consulting.
Конференція Re:Mark - щорічне зібрання авторитетних фахівців з маркетингових досліджень в Україні, яке проходить 10 рік поспіль. Основне питання, на яке шукають відповідь авторитетні експерти- маркетологи - «Куди йдемо?», що допомагає побачити і зрозуміти вектор розвитку як країни в цілому, так і сфери маркетингу - нових технологій, потреб бізнесу і споживачів.
Організатором Re:Mark - 2013 виступила провідна українська дослідницька компанія UMG International, співорганізатор - Київський національний торговельно-економічний університет, партнери - Millward Brown ARMI - Marketing Ukraine, MASMI-Ukraine, Research&Branding Group і Advanter Group. Координувала організацію Конференції редакція журналу "Маркетингові дослідження в Україні ".
"Головна тенденція, яку відзначають експерти - маркетингові дослідження поступово змінюють свою роль у бізнесі. Тепер це не просто "констатація факту", а фундамент для прогнозів, на основі яких будується стратегія розвитку бізнесу. У сучасних реаліях і умовах ринку консалтингові компанії повинні прагнути не просто давати картину і оцінку ринку своїм клієнтам - цього вже мало, а й пропонувати шляхи розвитку та варіанти вирішення існуючих завдань, тобто - надавати консалтинг в повному розумінні цього слова", - розповів Олександр Соколов, директор аналітичного департаменту Pro-Consulting.