Прес-центр
- Экспертна думка
- Міжнародне інвестиційне роуд-шоу Invest In Ukraine
- Архів програми «Фінансові рішення»
- Події групи компаній
- Конференції PCG
- Фінансовий клуб
- Pro Capital Group розпочинає пошук інвестиційних проектів для залучення інвестування
- Антоніна Кутова, співзасновниця, керуюча партнерка Pro Capital Investment, увійшла до щорічного рейтингу «Топ 50 Найвпливовіших жінок у ФінТех»
- Компанія Pro Capital Investment стала співорганізатором Першого Бессарабського Інвестиційного Форуму
- Керуюча партнерка Pro Capital Investment, консультантка USAID AGRO, Антоніна Кутова - спікер майданчику «Допомога бізнесу в умовах війни: релокація та відновлення»
- Керуюча партнерка Pro Capital Investment Антоніна Кутова долучилась до проведення StartUp Boot Camp в рамках «Ideafest Student Business Idea Competition»
- Закінчення конкурсу бізнес-планів «Студентська бізнес ініціатива» 2019
- Інвестиційний дайджест
- Конференції PCG
«Цілющі якості» кави стимулюють виробництво та продажі - аналітики Pro-Consulting. UBR
Кава не шкідлива, а навіть корисна для організму людини - до такого висновку прийшли дослідники в ході останніх досліджень. Їх досить активно проводили в різних країнах в останні роки, а іноді навіть масштабніше: в одному такому брало участь 500 тис. чоловік, а в другому - 200 тис. чол. Експерти прийшли до втішного для кавоманів висновку: людина, що випиває дві-три чашки кави щодня, на 18% менше схильна до ризику смерті, ніж та, яка її зовсім не п'є. Правда це чи банальний маркетинговий хід - точно невідомо. Однак такий висновок простимулював виробництво і продаж кавових зерен по всьому світу.
Арабіки найбільше виробляли в 2016 році - 6,24 млн. Тонн, а рабусти - в 2015-му (3,79 млн. тонн), пише Pro-Consulting.
Як відомо, головним постачальником сорту арабіка є Бразилія, за якою йде Колумбія та інші країни Південної Америки. А міцну рабусту активно вирощують в азіатських країнах, найбільше у В'єтнамі.
Ці сорти виробляють і в Африці, проте не в дуже великих обсягах. Цей континент залишається на третіх ролях на даному ринку.
Зниження купівельної спроможності в Україні, звичайно ж, позначилося і на споживанні кави та кавових напоїв в Україні. Проте, наші люди не перестають пити її вдома та в кафе. Дослідники навіть вирахували, що українець в середньому випиває тільки поза домом 100 чашок кави в рік. Більше половини споживачів купує як мінімум одну упаковку зерен (цілісних або перемелених) в місяць.