Прес-центр
- Экспертна думка
- Міжнародне інвестиційне роуд-шоу Invest In Ukraine
- Архів програми «Фінансові рішення»
- Події групи компаній
- Конференції PCG
- Фінансовий клуб
- Pro Capital Group розпочинає пошук інвестиційних проектів для залучення інвестування
- Антоніна Кутова, співзасновниця, керуюча партнерка Pro Capital Investment, увійшла до щорічного рейтингу «Топ 50 Найвпливовіших жінок у ФінТех»
- Компанія Pro Capital Investment стала співорганізатором Першого Бессарабського Інвестиційного Форуму
- Керуюча партнерка Pro Capital Investment, консультантка USAID AGRO, Антоніна Кутова - спікер майданчику «Допомога бізнесу в умовах війни: релокація та відновлення»
- Керуюча партнерка Pro Capital Investment Антоніна Кутова долучилась до проведення StartUp Boot Camp в рамках «Ideafest Student Business Idea Competition»
- Закінчення конкурсу бізнес-планів «Студентська бізнес ініціатива» 2019
- Інвестиційний дайджест
- Конференції PCG
Аналітики компанії Pro-Consulting підготували дослідження ринку коркової пробки України
Ринок коркової пробки в Україні показує практично щорічне зростання, що, в першу чергу, відбувається завдяки заміщенню пластикового укупорочного матеріалу. Причиною скорочення кількості напоїв, закупорених синтетичної пробкою, є переконаність споживача в тому, що синтетикою може закупорюватися лише дешеве вино. Сьогодні кількість експериментів з нетрадиційною укупоркою різко зменшилася, що в свою чергу, призвело до зростання споживання коркової пробки.
Альтернативні способи закупорювання дуже популярні у виробників Нового Світу, оскільки більшість винних продуктів виробляється з розрахунком швидкої реалізації за низькою ціною. Виробники з репутацією продовжують використовувати перевірені часом засоби. Допускається можливість використання альтернативних видів упаковки, тим не менш, винороби навряд чи будуть закупорювати витримані вина синтетичної пробкою, оскільки продукт, вироблений в повному циклі за французькою технологією, має бути оформлений і упакований відповідно до свого статусу.
Починаючи з 2010 р. ціни на коркову пробку в Україні демонструють зростання. У цілому ж така ситуація пояснюється в основному макроекономічними показниками:
- Рівнем інфляції;
- Динамікою коливання курсу національної валюти по відношенню до іноземної (цей вид продукції в Україні - імпортується).
Також вартість на цей вид продукції може коливатися залежно від обсягів попиту та пропозиції.
Основними імпортерами коркової пробки в Україну є підприємства Португалії. За підсумками 2012 р. їх частка склала 64,4% у загальному обсязі імпорту продукції на вітчизняний ринок в натуральному і 70,6% в грошовому вираженні.
Регіональна структура імпорту коркової пробки в Україну в 2012 р. в натуральному вираженні,%
Джерело: за даними Держкомстату України, оцінка Pro-Consulting
У структурі ринку коркової пробки в Україні основну частку займає пресована пробка. Частка натуральної пробки в загальному обсязі ринку за підсумками 2012 р. займає 4,3%.
Незважаючи на тенденцію українського ринку до скорочення обсягів виробництва тихих вин в 2011-2012 рр.. частка такої коркової пробки в загальній структурі ринку виросла в натуральному вираженні. Це пояснюється заміщенням синтетичної пробки корковою в даному сегменті виноробної галузі. Та ж ситуація характерна і для шампанського та ігристих вин.
Обсяги виробництва коньяку, в 2012 р. виросли, але його виробники використовували більшою мірою альтернативні типи пробок, у зв'язку з чим, частка пробки для коньяків в загальній структурі ринку становить близько 15%.
Структура ринку коркової пробки в Україні по застосуванню в 2012 р. в натуральному вираженні,%
Джерело: за даними Держкомстату України, оцінка Pro-Consulting
Незважаючи на проблеми розвитку виноробної галузі України і скорочення обсягів виробництва тихих вин, ринок коркової пробки в найближчі кілька років буде демонструвати зростання. Причиною такої ситуації є перехід виробників тихих та ігристих вин, шампанського і коньяку на використання коркової пробки з одночасним скороченням попиту на пластикові та металеві пробки.
Структура ринку коркової пробки буде змінюватися в бік зростання частки пробок для коньячних виробів, шампанського та ігристих вин, виробництво яких, як очікується, в найближчі роки буде зростати.
Цей аналіз дозволяє простежити основні тенденції розвитку досліджуваного ринку, а також дізнатися про перспективи його розвитку на найближчі роки.
Аналітичне дослідження від Pro-Consulting допоможе Вам не тільки грамотно спланувати свій бізнес, але й уникнути помилок надалі і прийняти найбільш ефективні рішення.
Ознайомитися з повним описом і структурою дослідження Ви можете за наступним посиланням: http://pro-consulting.ua/products/detail.php?ID=126591